Wilmaan kirjautuminen - Wilma - Turun Steiner-koulu

Kirjaudu sisään, ole hyvä. Wilma on oppilaitoksen hallinto-ohjelman www-liittymä. Tämän Wilma-lisenssin omistaa Turun Steiner-koulu. Opiskelijat valitsevat Wilmassa kursseja, seuraavat suorituksiaan, lukevat tiedotteita ja viestivät opettajien kanssa. Opettajat syöttävät Wilman kautta arvioinnit ja poissaolot, päivittävät henkilötietojaan ja viestivät opiskelijoiden ja huoltajien kanssa. Wilmaa käyttävät myös oppilaitoksen henkilökunta, johto sekä työpaikkaohjaajat.

OVERVIEW

The website wilma.turunsteinerkoulu.fi presently has a traffic classification of zero (the smaller the better). We have downloaded one page within the web site wilma.turunsteinerkoulu.fi and found twenty-one websites referencing wilma.turunsteinerkoulu.fi. We have unearthed two mass networking accounts belong to wilma.turunsteinerkoulu.fi.

WILMA.TURUNSTEINERKOULU.FI TRAFFIC

The website wilma.turunsteinerkoulu.fi is seeing fluctuating amounts of traffic all over the year.
Traffic for wilma.turunsteinerkoulu.fi

Traffic ranking (by month) for wilma.turunsteinerkoulu.fi

Traffic ranking by day of the week for wilma.turunsteinerkoulu.fi

LINKS TO WILMA.TURUNSTEINERKOULU.FI

Turun Steiner-koulu

Steinerkoulussa opitaan samat asiat kuin peruskoulussakin, mutta eri tavalla ja osin eri järjestyksessä. Koulu on valtion rahoittama ja opetushallituksen perusopetuksen perusteet ovat myös steinerkoulujen opetussuunnitelman pohjana. Onnea kevään 2015 uusille ylioppilaille! Onnea Turun Steiner-koulun kevään ylioppilaille! Koulu palkitsee hyvän suorituksen osallistumalla ylioppilaslakin hankintaan.

WHAT DOES WILMA.TURUNSTEINERKOULU.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of wilma.turunsteinerkoulu.fi Mobile Screenshot of wilma.turunsteinerkoulu.fi Tablet Screenshot of wilma.turunsteinerkoulu.fi

WILMA.TURUNSTEINERKOULU.FI SERVER

I found that the main root page on wilma.turunsteinerkoulu.fi took one thousand one hundred and fifteen milliseconds to stream. We identified a SSL certificate, so I consider wilma.turunsteinerkoulu.fi secure.
83.145.208.233

FAVICON

SERVER SOFTWARE

We identified that wilma.turunsteinerkoulu.fi is weilding the Wilma/2 (Windows; StarSoft Oy) Indy/OpenSSL os.

Wilmaan kirjautuminen - Wilma - Turun Steiner-koulu

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website states the following, "Wilma on oppilaitoksen hallinto-ohjelman www-liittymä." I analyzed that the web site stated " Tämän Wilma-lisenssin omistaa Turun Steiner-koulu." They also stated " Opiskelijat valitsevat Wilmassa kursseja, seuraavat suorituksiaan, lukevat tiedotteita ja viestivät opettajien kanssa. Opettajat syöttävät Wilman kautta arvioinnit ja poissaolot, päivittävät henkilötietojaan ja viestivät opiskelijoiden ja huoltajien kanssa. Wilmaa käyttävät myös oppilaitoksen henkilökunta, johto sekä työpaikkaohjaajat."

SEE OTHER BUSINESSES

Blog de ambredu67700 - Blog de ambredu67700 - Skyrock.com

Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.

. in the fun lane

Wednesday, June 3, 2015. Last week we packed up a picnic, all our bathing suits and some towels and boarded a boat for an hour long journey off the gulf coast to a place called Ship Island. It was slightly overcast when we arrived for the day but the heat was amazing and the water is warm. Wren collected hermit crabs, we examined starfish and even saw dolphins swimming just off shore throughout the day! If I had to imagine what paradise looked like I would guess this is it. Friday, May 22, 2015.

Matt and Nik Young

Sunday, 16 August 2015. Walking to the church on time. Miss Swindlehurst was ruining our outing! Children at the gate. Now what do we do? We came b.